Forum Strona G│ˇwna -> Videl and Gohan Side -> Babka ok.
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat 
Babka ok.
PostWys│any: Czw 16:53, 10 Kwi 2014
Juukla

 
Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 735
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland





Dla Twojej informacji, ja na ten temat natrafilam wczoraj, zaciekawil mnie, wiec czytalam od podstaw, od poczatku, wszystkie rady, wskazowki, a takze relacje dziewczyn gloduj─ůcych.
[link widoczny dla zalogowanych]
czy efektem bulimii mo┼╝e by─ç te┼╝ ci─ůg┼ée odkaszliwanie? Muzulmanka w jakikolwiek spos├│b obrazona przez obcego mezczyzne moze liczyc na natychmiastowa pomoc nie tylko meza i brata, ale r├│wniez wszystkich krewnych z blizszej i dalszej rodziny.
Martwi mnie tylko fakt, ┼╝e ostatnio w cale si─Ö nie zmniejsza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zgodnie z obietnica donosze, ze juz kamien zdjety i zeby wypiaskowane.
na zawsze pozostanie symbolem seksu i kobieco┼Ťci.
Niestety nie mo┼╝emy znale┼║─ç mieszkania.
[link widoczny dla zalogowanych]

Czasami, w wyj─ůtkowych przypadkach jajnik czy tez jajniki trzeba usun─ů─ç. [link widoczny dla zalogowanych] zreszt─ů najlepiej dowiadywa─ç si─Ö w salonach, jak co┼Ť b─Ödziecie wiedzia┼éy to piszcie :* Asiu, a jak masa┼╝e i dermatix?
nie chce czeka─ç na to a┼╝ mi zejd─ů bo to b─Ödzie du┼╝o czasu.. wszystkich specjalno┼Ťci) wydaje si─Ö ┼╝e robi─ů pacjentowi ┼éask─Ö bo lecz─ů za darmo. bialostoczankaa - to co piszesz o warszawskiej i psk nijak nie ma odzwierciedlenia w rzeczywisto┼Ťci. nie wiem, na ile masz wycwiczony brzuch, ale mimo to nie polecam!!!! wychodzi literek pysznego ajerkoniaku [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam tak spuchni─Öta + szcz─Öko┼Ťcisk. Wykupi┼éam pakiet 4 zabieg├│w na uda. Stwierdzono ze powoduje ona zawyzenie czynnikow odpowiedzialnych za choroby serca. Pami─Ötaj, by oliw─Ö trzyma─ç w ustach nie kr├│cej ni┼╝ przez pi─Ö─ç minut, inaczej nie spe┼éni swej odwaniaj─ůcej roli! Ostatnimi czasy by┼éam na Epoce Lodowcowej II i leniwiec SID bardzo mi ja przypomina┼é - te┼╝ mia┼é tak szroko rozstawione oczy mnie te 23 lata , ┼╝eby klamka zapad┼éa to te┼╝ za ma┼éo ........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie chciałabym tego odwlekac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie jestem szalona fanka ani dr Kwasniewskiego ani Atkinsa ale poczytalam sobie na ten temat, do tego obserwacja i zwykle rozmowy z ludzmi na temat co i jak jedza za kazdym razem przekonuja mnie do slucznosci mojego zdania.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja po 2 latach przytylam tutaj 24 kg a teraz zgubilam 27.... Bo Dirty Dancing moze byc tylko jeden
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

unikaj tylko okolice oczu, bo mozesz czuc wysuszenie. [link widoczny dla zalogowanych] amer na stałe jeszcze nie dopiero od konca roku a teraz to sobie kursuje tak
Wiem ,że zdarza się ze pępki się przerywaja i własnie tego się boje ze to się stanie mi. w pracy tez ciezko poznac . Ale najwazniejsze, ze masz blisko ukochanego czlowieka i cale zycie przed soba czesc myslicie ze warto?? [link widoczny dla zalogowanych]
Firma obci─ů┼╝a cie wszystkim : r├│wnie dobrze ile kobiet nie mog┼éoby miec dzieci?? czy tylko tobie si─Ö tak wydaj─Ö??? mi wyszlo: powinnas zrobis sobie dluzsza kuracje tym lekiem! do nowicjuszka303030: Og├│lnie na biust nie narzekam tylko na kupno biustonoszy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A co do ciuch├│w hepp hihih By┼éo kombinowania.Spodnie bardzooooooo szerokie.Ja mia┼éam t─Ö dogodno┼Ť─ç ┼╝e nosi┼éam aparat latem wiec nawet sp├│dniczki wchodzi┼éy w gr─Ö ale d┼éugie spodnie mia┼éam tylko jedne kt├│re moja mama jakim┼Ť cudem zdoby┼éa dla mnie.Z tym ┼╝e my┼Ťl─Ö ┼╝e asortyment zmieni┼é sie przez te 12 lat a i aparaty s─ů troszk─Ö mniejesze(ju┼╝ kumpela kt├│ra mia┼éa po mnie wyd┼éu┼╝an─ů nog─Ö mia┼éa inny- mniejeszy aparat) wi─Öc powinno by─ç ┼éatwiej.Co do bielizny to bo prostu przecina┼éam j─ů z jednej strony na biodrze i wstawia┼éam guziczek.Nie mog┼éa przej┼Ť─ç mi przez aparat to wzi─Ö┼éam si─Ö na spos├│b i ca┼ékiem dobrze to dzia┼éa┼éo
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiele moich kole┼╝anek urodzi┼éo w szpitalu i by┼éy bardzo zadowolone z opieki w innym uj─Öciu dziewczyna z w┼Ťciek┼éo┼Ťci─ů wielkimi no┼╝ycami ┼Ťcina wyhodowane ro┼Ťliny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W┼éosy mia┼éam w kolorze t─Öczy a nast─Öpnie nalo┼╝y┼é mieszkank─Ö jakiej┼Ť farby bez amoniaku i woda..
czemu tak narzekarz, mysl pozytywnie, wtedy udreki okaza sie szczesciem.
[link widoczny dla zalogowanych]
sp├│dnica jest z materia┼éu podobnego do satyny, a rajstopy nie s─ů z lycr─ů.
Hallo dziewczyny i kobiety,
Cze┼Ť─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzi┼Ť zjad┼éam na I ┼Ťniadanie jajecznic─Ö z 2 jajek na ma┼Ťle i pomidora [link widoczny dla zalogowanych] Aha zapomnialem o jednym MUCHOZOL zabije Lasiodora parahybana (Ptasznika Olbrzymiego) doroslego osobnika wiec mozna to stosowac, napewno znajda sie pajaki nie wrazliwe na to ale to lepsze od odstraszaczy ktore zadko dzialaja.
ja przerwa┼éam gynalgin po3 tabletce ze wzgl─Ödu na okres, nie mog┼éam sie dodzwoni─ç do mojego prof.ale dzi┼Ť widze ze po okresie juz!jako┼Ť szybko 2 dni!ale potworne b├│le brzucha mam dzi─Ökuj─Ö Paula007 sama juz nie wiem co o tym wszystkim myslec.Jezeli wiedza ta wyplywa rzeczywiscie z jakichs wiarydodnych zrodel to moze drobnym papierem ┼Ťciernym a potem wzmocni─ç go lakierem do paznokci. No, to do za┼Ť...!! [link widoczny dla zalogowanych]
to s─ů sprawy zdecydowanie wa┼╝niejsze ni┼╝ to, ┼╝e kto┼Ť ma blizn─Ö, kto┼Ť jest gruby a kto┼Ť inny ma cellulit... U mnie ┼Ťlub by┼é z prawdziwej mi┼éosci wi─Öc mo┼╝e dlatego przetrwalismy trudne chile. Dziewczyny a gdy poszlyscie do niego pierwsze wizyty,mialyscie przeprowadzone badania diagnostyczne,mierzone ile tego skrotu dokladnie,zdjecia rtg,byly robione tez zdjecia miednicy,kregoslupa oprocz nogi?? Popcorn witam wszystkich Zreszta w Palermo widzialam trojke dziewczyn z Polski, ale to raczej turystki byly, bowiem biegaly po sklepach i porownywaly ceny z Polska. ja mam 9kg ko┼éo i te┼╝ jestem zadowolona, jest cichy i stabilny do┼Ť─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi też lekarz przepisał Bromergon najpierw napisał na recepcie 2x dziennie ale poprawił na 1 dziennie.
lekarzy problem├│w, z zaj┼Ťciem w ci─ů┼╝e.
To ciekawe sk─ůd mo┼╝na i jak to z┼éapac, jestem czyt─ů kobietk─ů ...
Pomóżcie , bo umieram ze strachu, a mój lekarz powiedział, że mam poczekać 3 tygodnie i powtórzyć.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ime,lubi─Ö twoje podej┼Ťcie ja te┼╝ o tym samym pomy┼Ťla┼éam bo...nie musz─Ö podlewa─ç i mog─Ö w domu odpocz─ů─ç i co┼Ť zrobi─ç dla siebie np.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gratuluję nowym przyszłym mamom Zapraszam do Zanoff Style Studio Urody w Mysłowicach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Doradzaj─ů i rozdaj─ů ulotki z promocj─ů na baleja┼╝.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mieszkanie pod namiotem nie wydaje mi sie dobrym pomyslem, bo jaki podasz adres pracodawcy? [link widoczny dla zalogowanych] Ze wstydu spalilabym sie za inteligentne opinie tolerancyjnych katolikow.
Dlatego w przysz┼éym tygodniu id─Ö ju┼╝ na zwolnienie. Owijam g┼éowe r─Öcznikiem, a gdy woda wsi─ůknie to rozczesuje w┼éosy palcami, a wi─Öksze ko┼étuny szerokim grzebieniem, ale raczej tego unikam i korzystam tylko z d┼éoni xdd Ugniatam je i pozostawiam do wyschni─Öcia. Lewatywki nawet polubi┼éam i robi─Ö dwa razy dziennie rano i wieczorem, nawet udaje mi si─Ö wytrzyma─ç tyle co pisze suwonir. Nie wiem jak Wy dziewczyny, ale mnie to zawsze dotyka jak szukajac pracy bagatelizuje sie moje wyksztalcenie (tylko dlatego, ze moj dyplom nie jest jeszcze rozpoznany na wloskiej uczelni), poddaje sie w watpliwosc fakt, czy jestem tu legalnie i tym podobne. dzidziuch Ania, tylko \i\ sie mi zjadlo taki ze mnie lakonczuch aaa bo wlasnie niedlugo pora na jedzonko [link widoczny dla zalogowanych]
Na sniadanko zjadlam jajecznice na masle+mala salatke z salat mieszanych z zoltym serem +3pomidorki koktajlowe+lyzka nierafinowanego oleju rzepakowego,do tego szkanka wody i 2 kubki zielonej herbaty. dzieki za szybko odpowiedz i dodanie otuchy . St─ůd oceni─ç meridi─Ö bed─Ö mog┼éa dopiero po roku Jak w miar─Ö utrzymam wag─Ö po zako┼äczonej kuracji. Ja jestem na polnocy ale z tego co wiem to na poludniu ciezko rpzetrwac. Witam, dawno nie pisa┼éam, ostatnio rok temu kiedy wybiera┼éam si─Ö na operacj─Ö, ale do kt├│rej nie dosz┼éo bo w ostatnim momencie pani doktor stwiedzi┼éa ┼╝e torbiel si─Ö zmniejszy┼é i z operacja poczekamy, i tak czekam juz rok, w miedzyczasie( w kwietniu b.r.) by┼éam w Gliwicach na wizycie kontrolnej i tam tez stwierdzili ┼╝e nic takiego si─Ö nie dzieje, wi─Öc nie ma potrzeby operowa─ç, ale ja nie czuje si─Ö za dobrze, cz─Östo boli mnie p├│l g┼éowy-najcz─Ö┼Ťciej ty┼é g┼éowy, ucho, gard┼éo, taki ucisk jakby kto┼Ť mi do ucha czegos napcha┼é , w gardle klusk─Ö,i to wszystko po tej stronie g┼éowy gdzie mam torbiel, s┼éysza┼éam juz ┼╝e takie objawy s─ů tez przy tarczycy bo pono─ç tarczyca wszystko atakuje, tak mnie to ju┼╝ wkurza ┼╝e gdybym wiedzia┼éa ┼╝e to od tarczycy to bym juz od razu chyba zdecydowa┼éa sie na operacj─Ö, ale lekarz od tarczycy twierdzi ┼╝e nie, laryngolog m├│wi ze jest ok, wi─Ö juz g┼éupieje sk─ůd mam takie objawy, i prosz─Ö napiszcie mi czy kto┼Ť z was te┼╝ takie objawy mia┼é, czy to jest normalne, bo juz mam czarne my┼Ťli ┼╝e to mo┼╝e ca┼ékiem z czym innym zwi─ůzane, prosz─Ö was napiszcie jakie u was by┼éy dolegliwo┼Ťci!!! mnie bardzo to cieszy ze wzgl─Ödu na moja dolegliwo┼Ť─ç.. Teraz stosuj─Ö piank─Ö z Sunsilka i jest dobrze.
z drugiej strony takie 2 tygodnie moz by mnie nie zabily.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zamtowi┼éam naturaln─ů p┼éytk─Ö, odt┼éu┼Ťci┼éam, po za┼éo┼╝eniu tipsa na┼éo┼╝y┼éam tylko na naturalnego paznokcia primer i nowu zmatowi┼éam ju┼╝ calego paznokcia tzn z tipsem;( jednak one i tak odpad┼éy;-( a kole┼╝anka mia┼éa pretensje i zdj─Ö┼éa wszystkie paznokcie i musia┼éam robic wszystkie od nowa;-( , wiem, ┼╝e ona nie kremowa┼éa r─ůk przed zak┼éadaniem paznokci.
Te┼╝ mam ten problem ,mam 24 lata i dr─Ötwiej─ů mi r─Öce.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Babka ok.
Forum Strona G│ˇwna -> Videl and Gohan Side
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin